Sanak anggun. Saran uni, lain kali hati2 manulih nan kamanjatuahkan urang
minang. Walau bukan kainginan sanak jd minang, mohom kalau indak ka maangkek
harkat urang minang doh, jan pulo dirandahkan. Kalau kabagarah caliak2 dulu jo
sia bagarah? Lain nan uni tanyo, lain jawek sanak. Kalau manikah antar suku,
alah lamo keluarga besar kami malaksanakan. Untuang sen banyak juo laki2 non
minang nan suko gadih minang. Jadi babarapo sumando dan menantu kami bukan rang
minang, dan mereka damai2 saja. Alhamdulillah. Salam. Hanifah

anggun gunawan wrote:
> [...]
> membakar rasa curiga dan tiada sejuk di jiwa. karena di forum ini, saya hanya
> ingin belajar dan juga ingin menjalin ukhuwah dengan bapak-bapak, ibu-ibu,
> uda-uda dan uni-uni seraya mengambil ibroh dari yang tua-tua. karena
> pengalaman adalah guru yang paling berharga (begitu pepatah mengatakan),..
> wassalamu'alaikum Anggun Gunawan (Laki2 - 23Th) Anggota Ikatan Mahasiswa
> Muhammadiya http://grelovejogja.wordpress.com hanifah daman <[EMAIL
> PROTECTED]> wrote:  Mungkin jawaban yang terpkirkan oleh saya adalah MENGURUS
 ORANG MINANG DEMOKRATIS (ALIAS EGALITER DAN TIDAK MAMPU DI ATUR/DI BAWAH)
lebih sulit daripada mengatur Indonesia yang mayoritas jawa (ada sebuah anekdot
di kalangan mahasiswa minang perantauan, "lebih baik nikah dengan perempuan
jawa saja. mereka saulah, indak banyak cekcong". babeda jo gadih minang nan
banyak laku dan kandaknyo ). memang orang minang diberikan potensi karakter
KEPEMIMPINAN. namun, jika jiwa-jiwa pemimpin ini dipersatukan dalam komunitas
yang mengharuskan ada bawahan dan atasan, memang agak ribet juga.   Sanak
anggun. Sanak iko padusi atau laki-laki? Anggun itu adolah kato-kato nan di
pakai untuak padusi nan santik dan feminim.   Kalau sanak padusi ? Ndak salah
tuh sato pulo mamburuak buruakkan padusi Minang? Kalau sanak laki-laki, sanak
punyo dunsanak padusi ndak ?
> [...]
> BAHAR" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:     Assalamualaikum w.w. Sanak Hendra Messa
> dan para sanak sa palanta, Jiko memang diparalukan, insya Allah, sapanjang
> lai tajangkau dek ambo, ambo basadio manyumbangkan tanago, pangalaman, dan
> pengetahuan a la kadarnyo untuak kamajuan Ranah tacinto, sacaro pro bono
> publico, aratinyo indak usah dibayia bagai doh. Ambo picayo banyak tanago
> pansiunan lain nan basadio untuak itu. Mungkin nan paratamo paralu kito
> lakukan adolah mangadokan panalitian apo bana masalah Ranah, dan apo
 kiro-kiro kabijakan nan paralu diambiak, sarato apo peran kami nan tuo-tuo ko
untuak malaksanakan kabijakan tu. Sudah barang tantu, nan barado di barisan
mudo haruslah nan mudo-mudo, tautamo nan ka kito usuang
> [...]
> perlu kita tangani bersama. Sudah saatnya kita bangun dari mimpi indah ini.
> Wassalam,Saafroedin Bahar  (L, 71 th, Jakarta)
>  Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it
> now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ      Be a
> better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it
>  now.       Bergabunglah dengan orang-orang yang berwawasan, di bidang Anda
> di Yahoo! Answers          Be a better friend, newshound, and  know-it-all
> with Yahoo! Mobile.  Try it now.
>       Kunjungi halaman depan Yahoo! Indonesia yang baru!

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.