Assalamu'alaykum w.w.

Lai kanai lakak pulo sanak kito tu ndak ??
kok lai, ndak baa tu doh, kadipangakan li, namono lah kanai
kok alun, mungkin ka kanai dimaso nan ka tibo tu

sadono tantu basabab jo bakarano, kalau indak, dima pulo ka ado akibaikno

kok dapek mamuhun pulo ambo ka dunsanak kito nan di *padangkini.com* han ado
duduak pulo dipalanta ko, masukkan pulo surek Mak MDS Lembang Alam, nan
mambaleh surek dari Pak S. Maarif tu, buliah nak tabukak pulo pangana urang
nan mabaco padangkini tu, ambo yakin lai buliah dek Mak MDS Lembang Alam tu

wasssalamu'alaykum w.w.

Bandaro Labiah

2008/6/11, Masoed Abidin <[EMAIL PROTECTED]>:

> *batue bana tu sutan....!!!*
>
> *sutan jabok <[EMAIL PROTECTED]>* wrote:
>
>   saya jadi bingung, Bhinneka Tunggal Ika dalam konteks UUD dan Pancasila
> bukannya tentang suku bangsa, apa saya salah??
>

> *tanJabok*
> hehehe...

melalui jalur pribadi
dibanned