Wa'alaikummusalam wr wb.
Ambo sanang pulo mandanga panuturan Pak Bandaro Labiah. Ambo satuju pulo mamuek
tulisan MDS.Lembang Alam di PadangKini, bia indak sabalah sajo curito ko. Tapi
untuak mamuek tulisan di PadangKini.com sabagai media pers tantu bajanjang
naiak batanggo turun pulo.
Nan partamo, tulisannyo bisa dimuek di duo tampek:di surek pambaco (Suara
Pembaca) atau di Kolom.

Kaduo, harus si penulis bana nan mangirimkannyo ka PadangKini.com. Kalau untuak
surek pambaco isikan sajo di kolom bawah halaman beranda PadangKini. Kalau
untuak kolom, kirimkan ka [EMAIL PROTECTED] ditambah jo foto penulisnyo.

Katigo, karano iko surek untuak Inyiak Syafii Maarif, tantu kurang cocok di
PadangKini nan salamo ko indak pernah manyingguang baliau. Aratinyo, iyo
galanggang nyo beda. Nan cocok kini mananggapi tulisan Pak Elza Peldi Thaher.

Baitulah kiro-kiro Pak Bandaro Labiah. Jon pulo dikecekan ambo mampasulik-sulik
urang 'barundiang'. Sabab kalau ambiak-maambiak isi surek atau tulisan dari
tampek lain tanpa disetujui atau dikirim dek urang basangkutan alah malangga
kode etik jurnalistik. Tanto kito sadonyo indak namuah pulo nan bantuak itu.

Kami tunggu....
Takurang-talabiah maafkan ambo.

Salam,
Syofiardi (38)