Maa Angku H Darwin Bahar St Bandaro Kayo,

Kenangan lamo Angku H Darwin Bahar St Bandaro Kayo (65), "beberapa
hari sebelum APRI menyerang Sumatera Tengah yang antara lain
ditandai dengan tembakan meriam dari kapal-kapal ALRI di Samudera
Hidia dengan sasran Bancah Laweh di Padang Panjang", kok buliah
mungkin paralu ambo peloki saketek.

Ambo raso Kapal-kapal ALRI di Samudera Hindia indak ka (atau indak
panah ka) manembaki "sasaran Bancah Laweh di Padang Panjang" doh.
Bancah Laweh Padangpanjang indak tamasuak sasaran dalam peta Tantara
Pusek.

Jarak antaro Lautan Hindia jo Padangpanjang indak ka tacapai jo
tembakan sinapang masin kapa ALRI doh. Padangpanjang dipaga tinggi
jo Tandikek dari Lautan Hindia.  Alun ado rudal (peluru kendali)
wakatu itu doh. Indak ado data sejarah tantang itu.

Salam,
--Nyiak Sunguik

--- In [EMAIL PROTECTED], "Darwin Bahar" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
>---bakuduang--
>
> Tayangan mengenai Pak Natsir di TV One tadi malam memang cukup
> berbobot dan komprehensif---mungkin karena Direktur Pemberitaannya:
> Karni Ilyas yang orang awak juga, entahlah---seperti menyatukan
> mosaic-masaik dalam memori saya mengenai Pak Natsir dan peristiwa
PRRI.

> Peristiwa PRRI terjadi terjadi ketika saya sedang menginjak
remaja,15
> tahun, murid kelas 2 SMP Sore KSM di Padang Panjang.

---bakuduang--

> [...]
di
> Gedung Nasional Bukit Tinggi yang antara laian dihadiri oleh Kol
> Dahlan Jambek (saya tidak ingat persis apakah Ketua Dewan Banteng
> Ahmad Husen hadir ketika itu), beberapa hari sebelum APRI menyerang
> Sumatera Tengah yang antara lain ditandai dengan tembakan meriam
dari
> kapal-kapal ALRI di Samudera Hidia dengan sasran Bancah Laweh di
> Padang Panjang
>
> Tetapi apakah orang Minang tidak pandai bertempur?
>
> Insya AlLah, lain kali saya lanjutkan
>
> Wasslam, H Darwin Bahar St Bandaro Kayo (65)

melalui jalur pribadi
dibanned