Assalamu'alaikum Ww

Yap... ide iko harus dimasyarakatkan...

Bukan cuma batik , tetapi baju ber motif bordiran klasik minang juo buliah

Kalau ambo walau di sawah pakai saragam putiah-putiah...., kok hari jumaaik
di dalam saragam tatap pakai baju TARAWANG dan pas sholat jumaaik tingga di
bukak sajo siragam tu...

Dan di bababarapo event santai ambo pun deh hanyo punyo model tarawang...
cuek aje dengan style baju tararang motif 'bulu-kuda' + jeans ....

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

--
Z Chaniago - Palai Rinuak

Sukseskan Peringatan Enam Dasawarsa SMPN 1 Maninjau Ikut Membangun
Pendidikan di Indonesia (1948 - 2008), 3- 5 Oktober 2008
" Pertama SMPN di Kecamatan di Indonesia "

melalui jalur pribadi
dibanned