Bu Sekjen
Ass wr wb
Ambo sebagai pengurus MAPPAS dan Pendiri MPKAS sabananyo harus hadir
di acara babuko serta silaturrachmi ko, tapi dek balimpik lo galombang
tu, ado pulo acara nan lah labiah dahulu, dengan sangaik manaya dan
mohon maaf ambo indak bisa hadir, mudah-mudahan dilain wakatu bisa
duduak dilapiak nan ciek tu
Wass
Chairul Djamal Rajosampono (59+)

melalui jalur pribadi