Assalamu 'alaikum Ww

Ado carito ambo tantang keong mas iko.....
rencananyo ambo akan mambuek pelet untuak ikan karamba dengan salah satu
bahan protein dari keong mas...
..di cubo di buek...lai cukuik komposisinyo..

Nah tibo ka produksi massal di kampuang...., ambo agiah challenge ka
adiak-adiak nan sikola...
"  Yuang...carilah di kalian keong iko sabanyak nan dapek..., beko dek bali
500 sakilo...."
...iyolah duo - tigo urang pai ka sawah-sawah mancari keong iko....

baa kok Rp 500 sakilo..., nilai ekonomis dari pelet buatan sendiri itu hanyo
mambarikan biaya protein ekuivalen dengan 500 itu...
kalau lah diateh itu ... indak efisien lai....

sasudah 2 - 3 jam... ado adiak-adiak nan mambaok keong iko....., dan
lansuang ambo timbang....
sahari itu lai dapek 100 kg...

Nah....barisuaknyo kok iyo ka lai tibo adiak-adiak tu baliak....
ditunggu-tunggu indak juo ado nan tibo doh.....

ee tampak lah surang anak.. itupun indak mambaok keong doh.....

...Yuang kok indak mancari keong lai ?
.." kato abak di rumah.. 500 sakilo itu kamurahan.... bisa ndak 2000 sakilo
?
.ondeh-ondeh...... tadiam ambo mandanganyo.....
.............antaro ka berang atau sadiah......." ongeh bana waang yuang
?"... "" kok ka 2000 sakilo elok den cari surang.......

...hhmm, salah satu contoh kasus ...

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

--
Z Chaniago - Palai Rinuak

Alam Minangkabau semakin memukau oleh kemilau Danau Maninjau - Menjadikan
Adat menjadi rasional .

melalui jalur pribadi
dibanned