Ass.Wr.Wb. Bapak Z. Chaniago.
Itu casus dagang yo Pak..... analisa market manusia ko ba-bedo2 ragamnyo.
Tagantuang dek dayo tangkok mato jo utak masiang2, alun lai  macam2 variasinyo
warano kacomatonyo.
Wassalam,
Muljadi, German
-------- Original-Nachricht --------

--
GMX Download-Spiele: Preizsturz! Alle Puzzle-Spiele Deluxe über 60% billiger.
http://games.entertainment.gmx.net/de/entertainment/games/download/puzzle/index.html

melalui jalur pribadi
dibanned