  From: Madahar (madahar)
  To: RantauNet@googlegroups.com
  Sent: Sunday, November 09, 2008 10:38 AM
  Subject: [EMAIL PROTECTED] Mohon Pencerahan Prospek Masa Depan

  assalamu'alaikum ww,
  kapado dunsanak di Palanta, iko ado mail dari anak kamanakan kito nan kini
kls III SMA nan punyo sumangaik untuak maju. baliau mangirin mail jo mintak
saran untuak persiapan mamiliah jurusan nan baguno untuak ka muko.

  dek diawak tabateh pulo ilimu masalah kito mako dek itu rancak wak bao baiyo
untuak mambari jawek ateh pamintaan anak kamakan kito ko.

  tarimo kasi talabiah daulu dan tambahan info sajo. untuak informasi tambahan
apaknyo janitor di sekolah swasta tapi alhamdulillah utak anakgo lai brillian.

  wassalamu'alaikum ww
  Batuduang Ameh (40)