From: RantauNet@googlegroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of Zulidamel
Sent: Monday, November 10, 2008 5:33 PM
To: RantauNet@googlegroups.com
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Mohon Pencerahan Prospek Masa Depan

Sanak Batuduang Ameh

Untuak babagi pandapek sajo, manuruik ambo kalau teknik apopun, kalau dari
UI atau ITB lai agak gadang peluang dapek karajo nan rancak. Namun kalau
dapek jauahkan mimpi untuak jadi PNS.  Bukan indak rancak tapi hanyo bisa
untuak diri sendiri sajo. Umua panjang rasaki alah ditakar. Namun kasadonyo
baliak ka nasib.

Ambo manyarankan, elok baputa ka ilmu ekonomi sasudah tu kalau ka jadi
pegawai juo ndak baa do, namun elok juo jadi saudagar bia ketek awak jadi
Bos. Dan nan labiah penting nan gadang yo dimulai dari nan ketek. Peluang
untuak jadi pengusaha gadang tabukak laweh sahinggo bisa sato mambangun
kampuang.

Mudah-mudahan...

Wassalam

Zulidamel (46)