Sato mak Sati snek pakaro kuretapi ko ha,

Ambo saisuak, kalau ndak salah di jaman Japang, tahun 1941 atau 42, dibao amak
ambo (nan marantau di Padang) pulang ka Sungai Pua, dan kami naiak kuretapi
dari Simpang Haru lk pukua 8 pagi. Kami baru tibo di Sungai Buluah (tasiun
tampek kami turun) lk pk 11 malam.
Kalau kuretapi nan ka dibangun baliak kini ko saroman tu juo basiinsuiknyo,
bayangkan Pdg - BT 15 jam, sia nan ka amuah naiak kuretapi ko ha.

Terakhir ambo naiak kuretapi di kampuang awak ko tahun 1950 dari Pikumbuah ka
BT. Kalau ndak salah ingek, barangkek di Pyk pk 10 pagi dan baru tibo di BT pk
3 patang hari.

Ndak tau bara jam lo kini kuretapi Pdg - Pariaman nan lah bajalan tiok hari.
Antah kok mato ambo nan lah mulai rabun, salain hari Akaik, lai badannyo sen
nan diiriknyo. Apo ndak mancucuai sajo PJKA tu?

Kok khusus utk wisata, bara banyak urang ka raun tiok hari? Kok tiok Akaik sajo
masuak pitih, kan sansai juo tu ha. Kok nan diarok wisatawan mancanegara, bara
rato2 banyaknyo wisatawan ko tiok hari.

Agak hati ambo nan bodoh dalam pakaro kuretapi ko ha, nan ka laku agaknyo, kok
dibuek kuretapi nan lari rato2nyo labiah kancang dari oto, co nan di Jawa tu.
Apo lai kok ado lo trayek jauah, co ka Palembang, Jkt, Medan, Aceh, dsb. Baru
siiiip.

mak Sati (L. 71+8+20)

Tabiang