Iffah,

Lontong Kuah Tauco ... iyo, lamak bana. Kapatang itu satu2nyo makanan nan
ambo pasan di Los Lambuang di Baralek Gadang nan ndak terlalu gadang tu.

Tentang permintaan Iffah ka ambo untuak mangirimkan Resep Nasi Uduk,
kebetulan ambo mambaco tu sambia manarimo telpon kawan, Jadi sekalian ambo
tanyo ka inyo, apo inyo punyo resep tu. Apo responnyo: "Ah, resep nasi uduk?
Emangnya bikin nasi uduk pakai resep?"

Ha ha, ambo mangarati mukasuik kawan ambo tu, karano tiok makan nasi uduk di
tampek nan babeda, lain lo rasonyo.

Tapi, eniwei, ambo tanyo ka urang rumah beko.

Riri
Bekasi, L 46

2008/12/2 hanifah daman <[EMAIL PROTECTED]>

>   LONTONG KUAH TAUCO
>  (Ala Banuhampu)
>
> Berada di daerah heteregon
> Dengan teman-taman yang berbeda
> Budaya dan masakannya
> Membuatku kelimpungan
> Kalau arisan jatuh kerumahku
>
> Aku tetap ingin
> Masakan yang kutampilkan
> Khas masakan Padang
> Tapi bisa dimakan semua teman-teman
>  Sebenarnya aku tidak jagoan memasak
> Tak banyak variasi masakan yang kukuasai
> Kalau menilai masakan
> Mana yang enak
> [...]

UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi atau dibanned:
- Tulis Nama, Umur & Lokasi pd setiap posting
- Email attachment DILARANG! Tawarkan kpd yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi
- DILARANG posting email besar dari 200KB.
- Hapus footer & bagian tdk perlu jika melakukan reply
- Utk topik/subjek baru, buat email baru jangan menggunakan reply