From: Muljadi Ali Basjah <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: LONTONG KUAH TAUCO ( ala Banuhampu )
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Tuesday, December 2, 2008, 6:48 PM

Ass.Wr.Wb. Ibu Hanifah Daman!

Ado nan kurang jaleh diambo, isi resep masakan Ibu Hanifah Daman.
Tantangan, langkok2 itu, apo sajo isi dadaunan/bumbu2nyo.
Salain itu, jumlah takaran bumbu2nyo supayo labiah detai.
Khususnyo kami2 nan jauah iko, labiah2 anak laki2 nan manjo dulu, samaso sisuak
tu, nan mancaliak dapua Ranggaek sajo mungkin jarang bana.
Umumnyo laki2 disiko ado juo nan mamasak, malah kemungkian banyak laki2 nan
labiah badaso
masaknyo. Dek liau ko aktiv mancubo jo mambacoi resep.
Bumbu Tauconyo (kacang kedele soybean yang vermentasi?) tu indak tampak,
bapakai di resep iko?
Tarimo kasiah banyak, dek upayonyo.

Wassalam,
Muljadi, German

-------- Original-Nachricht --------
> [...]

> kualiPanaskan mentegaMasukkan bumbu-bumbuAduk-aduk hingga harumMasukkan
> daun-daunanMasukkan ayam yang sudah bersihAduk-aduk hingga empukMasukkan
cabe hijuau dan
> petaiMasukkan santanAduk-aduk santan samapai mendidihMasukkan buncis
>  yang sudah di irisCoba rasa bumbu dan garamnyaYang cocok untuk
> lontongAduk lagi hingga mendidihBegitu mendidihMatikan komporUntuk
kesempurnaan rasa
> dan penampilanTaburkan bawang gorengPecahkan kerupuk udang
> diatasnyaCobalahJarang yang tersisaBengkulu, 2 Desember 2008Hanifah
DamanhuriNB.JEPE dan
dihttp://fadillaazeaza.multiply.com/Untuk
> pembaca yang pernah merespon, tapi belum tertanggapi oleh hanifahHanifah
> mohon maaf. Harap maklum.. nulisnya nyuri-nyuri waktu

UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi atau dibanned:
- Tulis Nama, Umur & Lokasi pd setiap posting
- Email attachment DILARANG! Tawarkan kpd yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi
- DILARANG posting email besar dari 200KB.
- Hapus footer & bagian tdk perlu jika melakukan reply
- Utk topik/subjek baru, buat email baru jangan menggunakan reply