From: Dr.Saafroedin BAHAR [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, December 06, 2008 8:47 PM
To: RantauNet@googlegroups.com
Cc: Aim Zein; [EMAIL PROTECTED] Zain
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Re: PARIWISATA RANAH MINANGKABAU

Riri, ringkas sajo. Pak Gubernur alah acok bana manyatokan bahaso pariwisata
ko adolah pilihan lain dalam mambangun Sumbar. Hanyo nampak dek ambo, lain
kabijakan pak gubernur lain pulo kabijakan kapalo dinas pariwisata, sarupo
nan ambo sampaikan sabalun ko. Ambo alah babarapo kali mancubo kontak jo
baliau, tapi jaleh bahaso pamahaman ambo alun nyambuang lai jo kabijakan
baliau. Ambo mandorong tabantuaknyo jejaring untuk membangun efek sinergi,
tapi kecek baliah indak baitu doh, harus 'dipilah-pilah'. Tapi indak baa
doh, mano tahu kabijakan baliau tu nan batua.

Hanyo tantu kito indak bisa manunggu sampai kabijakan baliau sasuai jo
pamahaman awak, apolagi alah baitu banyak kito nan manampak bahaso memang
pariwisata ko nan dapek mambantu pangambangan ekonomi Ranah, khususnyo
karano kaindahan alam kito nan Allahu Rabbi rancaknyo. Ambo ado juo malala
saketek-saketek, dan makin banyak nan ambo liek, makin cinto ambo ka Ranah.
{Walau ado kulikaik sabagian urang awak tu nan sabana cingkahak, tapi itu
soal lain.]

Jadi ringkasnyo, kito taruih sajo mambangun pariwisata ko, apolagi MakItam
alah ampia sampai di Sawah Lunto.

Pak Aim, dipagagehkanlah mambantuak WSTB tu. Indak usah diunyai-unyai bana
lai, he he Image removed by sender.

Wassalam,
Saafroedin Bahar

(L, masuk 72 th, Jakarta)

Alternate e-mail address: [EMAIL PROTECTED];

[EMAIL PROTECTED]

  _____