Assalammualaikum WR WB bapak Noersal Samad yth. Sato ciek urun rembuk walau
cuman asbun sen. Mambaco tulisan bapak jadi takana baliak maso hanifah ABG.
saat itu sungai tanang dengan tabek gadang dan kolam ranang tiagan sadang rami
di kunjuangi urang. Nan datang jo babagai kurenahno. Maso itu heboh buya
tajudin dan maimbau jan lah di jadikan kampuang awak jadi tampek pariwisata.
Antah baa mulono akhiano indak ado lai urang bakunjuang dalam jumlah nan banyak
ka kampuang. Baa parangai anak mudo sudah itu? Tambah mancingkahak sen. Surau
batu tampek mangaji iduik2 mati. Mereka asyik manonton tipi. Maliang banyak.
Tabek indak buliah gadang ikan di no doh. Babarapo jadi bandar narkoba. Akhia
no bia pareman2 punyo pancarian babarapo tahun tarakhir di iduikkan baliak
tabek gadang. Maliang jadi bakurang. Tantang dampakno ?? Untuak mangurangi
dampak negatifno mako dari ketek anak di agiah pangatahuan agamo. Mudah2an
Allahpun malinduangi dan maagiah hidayah. Bapak
 kam dosen pariwisata, apo harus mamatikan pariwisata sahinggo nagari elok?
Atau bapak punyo jalan nan lain? Sahinggo adaik budaya nagari tajago,
pariwisata jalan. Kok jepang bisa?. Wass. Hanifah

Noersal Samad wrote:
> [...]
> buruak, bisa dipiliah mano nan rancak dan mano nan buruak.  Ambo picayo
> bahaso para pegiat wisata di Sumbar tahu mambedokan atah dari bareh.
> Wassalam, Saafroedin Bahar (L, masuk 72 th, Jakarta) Alternate e-mail
> address: [EMAIL PROTECTED] ; [EMAIL PROTECTED]     From: Noersal Samad
> <[EMAIL PROTECTED]> To: RantauNet@googlegroups.com Sent: Tuesday, December 9,
> 2008 10:07:11 PM Subject: Balasan: Re: Balasan: [EMAIL PROTECTED] Re: Kesan
> urang ka awak, solusinyo baa. Assalamualaikum  WW, Sabananyo ambo ingin agak
> lamo manjawab reaksi Sanak DR Saafrroedin Bahar yang ambo hormati.
 Manunggu reaksi-reaksi dari para sanak-sanak lain. Sabaliknyo ambo
> [...]
> nan kaduo manutuik muncuang dan nan katigo manutuik talingo. Orang inggrih
> manyabuik (1) See no evil, (2) Speak no evil dan nan ke(3) Hear no evil.
> Baribu-ribu maaf dan tarimo kasieh atas kesediaan para sanak sapalanta RN
> untuak memaafkan ambo. Supayo indak akan manjadi doso di dunia, maupun di
> akhirat pada hari berbangkit kelak. Wassalam bil maaf Kando marajo L dakek 72
> Bogor   "Dr.Saafroedin BAHAR" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:    Sanak Noersal
> Samad dan para sanak sapalanta, Baru kali ko ambo mambaco arati
> kato 'tourism' sarupo nan Sanak tulih tu. Apo namo kamuihnyo ?  Kalau
 memang hanyo itu sajo arati kato 'tourism' tu, mako ambo satuju bukan sajo
WSTB nan indak usah dibantuak, tapi juo Departemen Parsenibud, Dinas Pariwisata
sajak dari tingkek propinsi sampai ka kabupaten dan kota, ASITA, PHRI, dan
saluruh sikola pariwisata haruih dibubarkan dan pegawai-pegawainyo dipecat
kasadonyo.    Syukurlah ado arti 'tourism' nan lain. Dalam Wikipedia ambo baco
arati 'tourism' sabagai barikuik: Tourism is travel for recreational or leisure
purposes. The World Tourism Organization defines tourists as people who "travel
PROTECTED]> To: RantauNet@googlegroups.com Sent: Tuesday, December 9, 2008
9:59:42 AM Subject: