Mungkin Wartawan salah kutip agaknyo... mungkin sarancaknyo ditanyokan
langsuang ka Pak James, mungkin beliau menyampaikan lain dan nan dikutip
Wartawan lain....

Salam

Yulhendry

--
Synergi Ravelino Tours & Travel
Jalan A.R Hakim 175-A

  • ... Arman Bahar
    • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
      • ... Nofiardi
      • ... Nofiardi
        • ... Nofiardi
          • ... Riri Chaidir