From: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
Subject: Bls: [...@ntau-net] Re: Kasus Christine Hakim, antara Artis dan
Keripik  Balado
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Sunday, March 1, 2009, 12:58 PM

William Shakespeare, Tuan sabuik ""Apolah arti sabuah namo?" Mah kini dek namo
ko acok urang batangka dek nyo.

Salam,
Suryadi

Dari: sawir pribadi <saw...@yahoo.com>
Topik: Bls: [...@ntau-net] Re: Kasus Christine Hakim, antara Artis dan Keripik
Balado
Kepada: RantauNet@googlegroups.com
Tanggal: Minggu, 1 Maret, 2009, 9:44 PM

Soal namo dan hak kekayaan intelektual bajalan sendiri-sendiri. Christine Hakin
yang artis terlalu pede nampaknya. Padahal, toke karipik balado ko juo banamo
Christine Hakim.
Tibo-tibo ambo taringek namo Bupati Pasaman dulunyo, Taufik Martha. Kini ado
pulo Taufik Martha ketek, dan namonyo dilakek-an di oto bus tambangan Padang -
Pasaman. Apo harus pulo Pak Taufik Martha nan bakeh bupati tu manuntuik amak jo
apak paja ketek tu? Jadi di siko paralu sikap pengertian bahwa 'tidak hanya
kita yang punya nama.
Jadi, mari ambiak se hikmahnyo. Masih untuang lai untuak galeh karipik balado,
kok untuak usaho nan buruak-buruak, barangkali wajar se Mbak Christine Hakim ko
tausiak.

SP

<http://sg.rd.yahoo.com/aa/mail/domainchoice/mail/signature/*http://mail..promotions.yahoo.com/newdomains/aa/>
> someone else does

Yahoo! sekarang memiliki alamat Email baru.
Cepat sebelum diambil orang lain!

        Lebih bergaul dan terhubung dengan lebih baik.
 Tambah lebih banyak teman ke Yahoo! Messenger sekarang