Sanak Batuduang Ameh,

Ha ha, kalau nan pakai conf. press sato jo gabak mato iko mungkin bagian
dari "moral of the story" nan ambo sabuik tadi ...

Tapi, sanak Batuduang Ameh, jan sampai ibo lo ati dunsanak awak (CH - kripik
balado) tu mandanga diskusi awak ko. Biar bagaimanapun beliau itu adalah
"perempuan Minang" nan kapatangko alah dapek penghargaan pulo.

*(he he, manyimpang saketek, Agak heran2 tangguang ambo dengan penghargaan
bbrp bulan nan lalu tu. Salamoko pemahaman ambo tentang kriteria "orang
minang" itu berkaitan dengan ranji, ABS-SBK, malakok, dsbnya. Mungkin Ronal
bisa mambantu manjawek keheranan ambo ko?)*

Riri
Bekasi, L 46