Masalah toilet
Jadi teringak ketika di malaysia.

Saya dan beberapa kawan bule berwisata salah satu pulau terkenal disana.  Malam
hari ketika makan malam bersama. Mereka pada tertawa. Saya pun bertanya ada apa
ini?. Lalu mereka menjawab

There is no toilet paaper there. Water all over the place  and there is small
pipe hangin there..
Rupanya mereka lagi menebak nebak untuk apa pipa air yang tergantung ditoilet
itu... dan semua wajah menanti saya menjawab...
akhirnya semua kami tertawa ..

Lain padang lain belalang... Malaysia boleh saja lebih bersih dari Indonesia
MENURUT KITA kita  tapi bagi sebagian orang dari dunia lain aneh. dan
menimbulkan "?"

Wassalam
Zul