*Sia persisnyo nan ka duduak di situ, terserah nanti. Nan rancak tantu nan
mudo-mudo, nan capek tangan ringan kaki. Nan tuo-tuo saroman ambo bia
sakadar mandorong sajo.*
 Tabaliek tu Pak Saaf,
*Seharus no nan capek kaki ringan tangan ....*
Wassalam
Buya HMA

--
Allahumma inna nas-aluka ridhaa-ka wa al-jannah, wa na'uudzu bika min
sakhati-ka wa an-naar