From: zalmahdi syamsuddin <zsyamsud...@yahoo.com.sg>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Tue, November 17, 2009 12:35:03 PM
Subject: [...@ntau-net] Re: "randang RM salamai, bumbu rahasia" Masalah Kuliner
Tradisional Asli Awak

Sanak2 sato ambo ciek,

Bilo co iko caritonyo, iyo lah makan randang siso2 kuah gulai keluarga besar
mintuo ambo (mintuo ambo urang kampuang Reni) salamo ko. Keluarga ambo di
jakarta acok dapek kiriman randang itam ko. Kiriman randang itam Sabtu 14
Nov masih ado basiso di rumah, sayang kalau dibuang.
Manuruik carito mandeh2 awak nan biaso mambuek randang, batua bana uraian dari
sanak JP.

Supayo indak ado karaguan di maso mandatang makan randang itam ko, iyo
paralu loh disigi/ditanyoan racikan dan proses mambueknyo. Mudah2an iko hanyo
sekedar sinayalemen sajo, bak kato sanak JP bisa marusak citra kuliner urang
awak.

Salam,
Zalmahdi