Adinda Zul Tan,

Urang2 gadang dan para tokoh awak tu sadang paniang mancaliak Tim Pansus
Century nan alun salasai2 juo dengan kesimpulannyo...bahkan agak risih
pulo awak mancaliak antaro sesamo bis kota anggota Pansus saliang
bakuhampe, sampai ado nan bacaruik...., untuangnyo bukan dari urang awak.

Bialah...jan dipaso pulo mereka2 tu mangomentari dan manyemba topik
diskusi tentang YRN ko. Kan alah ado adinda Miko dan Dewis Natra nan
mancogok nan mengklarifikasikan apo sajo nan subananyo tajadi dalam kurun
wakatu 6 tahun ko. Banyak topik2 lain nan paralu pulo dibari komentar....

Ibaraik sidang Pansus, ciek2 saksi (bahkan saksi ahli) sudah kito baco
testimoninyo di palanta ko pagi tadi.... apo nan sudah dikarajokan sarato
apo nan manjadi handikap nyo salamo ko. Tingga Tim Pansus YRN (Ajo Duta jo
Riri dan beberapo anggota RN nan di Jakarta) maambiak kasimpulan...apokah
hal iko akan ditaruihkan atau tetap terpending seperti salamo 6 tahun nan
lalu tu.

Manuruik ambo...., samo seperti jalan kalua nan ditawarkan Miko, agar
Yayasan2 nan alah eksis (seperti Yayasan Gebu Minang dan Yayasan Cimbuak)
dapek basinerji dan bakarajo samo dengan peran dan fungsinyo masiang2.

Selamat rapek Tim Pansus YRN ko pado tanggal 5/2/2010 nantik, semoga dapek
menelorkan hasil terbaik untuak kito basamo.

Wassalam,
HM Dt.MB (53-)

> Ajo Duta,
>
> Ado lo 27 tujuah urang gadang, tokoh, cadiak pandai, rangkayo, mulai dari
> wakia mantari, anggota, dewan, profesor, jo peneliti, pengamat, pendidik,
> ditambah lo jo tukang ota di lapau, baa kok haniang sajo,  padahal
> salamoko a se ota lansuang disembanyo.
> Mungkin ambo aga kurang taratik, tapi dek mukasuik baiak marilah awak
> batanyo ka baliau-baliau ko:
>
> Abraham Ilyas
> Ahmad Ridha
> Andrinof A Chaniago
> Bot S Piliang
> Buyamasoedabidin
> [...]

____________ _________ _________ _________ _________ _________ _________
Confidentiality Notice: The information in this document and attachments
is confidential and may also be legally privileged. It is intended only
for the use of the named recipient.
Internet communications are not secure and therefore PT. Pupuk
Sriwidjaja does not accept legal responsibility for the contents of this
message.
If you are not the intended recipient, please notify us immediately and
then delete this document. Do not disclose the contents of this document
to any other person, nor take any copies.
Violation of this notice may be unlawful.