Ha..ha mamak ambo Ilyas (kabatulan namo mamak samo jo nama pak tuo ambo) nan
bijaksano

Itulah bedonyo (bedanya?) urang awak..
Cimeeh labiah menonjol dari kritik membangun
Untuak jadi Gub, siapo sajo sipil, militer, tani, nelayan, dosen, pedagang,
tukang ota, bintang pilem, silahkan sajo, asal...
mampu/sanggup/kredible/bapangatahuan, dan dll
dan dipiliah urang...

Tamasuak mamak Ilyas, silahkan daftar mak....
Ambo sokong...

Wass,

--- Pada Sab, 30/1/10, Abraham Ilyas <abrahamil...@gmail.com> menulis:

> Dari: Abraham Ilyas <abrahamil...@gmail.com>
> Judul: Re: [...@ntau-net] PILKADA ENAM PENJABAT PEMKO PADANG TURUN PILKADA
> 0119
> Kepada: rantaunet@googlegroups.com
> Cc: muzir...@gmail.com, "MuzIrman Irman" <mzir...@gmail.com>, "MuzIrman"
> <muzirm...@yahoo.com>
> Tanggal: Sabtu, 30 Januari, 2010, 9:03 PM
> Dunsanak Muzirman yth.
>
> Soal pegawai negeri (PNS) nan mengambil cuti untuk ikut
> sato kampanye atau sato mencalonkan diri untuak jabatan
> politk memang agak aneh tampaknyo di nagara kito.

> [...]

      Apakah saya bisa menurunkan berat badan? Temukan jawabannya di Yahoo!
Answers!
http://id.answers.yahoo.com