Iko menarik. Tapi setelah ambo cari2 di koran2, nampaknyo memang awak harus
basaba dulu kalau untuak nan di awak.

Dalam pameran itu, Pemerintah memang menawarkan 30 ruas tol, tetapi dibagi
2: Prioritas dan Potensial Dikembangakan melalui private public partnership.

Nan di awak ko masuak nan kaduo. Kalau pemahaman ambo, nan kaduo iko
tergantung minat swasta. Jadi bisa capek (kalau memang swasta berminat),
atau malah antah bilo ka jadi ....

Riri
Bekasi, l, 47