From: muchwardi muchtar <muchwa...@yahoo.com>
Subject: SALAMAIK JUA KOYOK, MY BROTHERS.....HE HEHEHE....!!!!==>Re:
[...@ntau-net] Rilis - BISIK-BISIK PEDAGANG TENTANG IRWAN PRAYITNO
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tuesday, June 1, 2010, 2:10 PM

Ha ha ha ha......

"Silakan jual koyok. Karano zaman kini memang rayaik badarai alah banyak nan
palupo. Apo lai paruiknyo nan acok litak tu alun balantak".

Tolong sampaikan salam kami (kawan-kawan si mm) dari dari SPFKPPA/ FSPPB buek
Sutan Irwan.
Mudah-2-an wanyo alun lupo ka kami katiko jadi tamu ka kapa tanker Pertamina
(VLCC 260.000 DWT) nan sadang dibuek di galangan Hyundai, Fusan Korea Selatan
(Juni 2004).

Ukatu itu kawan-2 kami, Capt Karim Marzuk (asli Batusangka, AIP 1998) nan
kamanjadi Nakhoda tanker nan paliang gadang dan tercanggih di Asia Tenggara
(2004) tu..., basarato Sdr. Kamilun (asli Payakumbuah) nan mangawasi/ wakie
Ship-owner, dan kawan-kawan lain (Rolet Sinaga; dan kawanmbo : Adiwibowo, nan
kini mejabat Ka. Perwakilan Pertamina di Tokyo)  banyak baharok ka  wakie kami
(dari PKS) di Senayan untuak dapek mangganja IJAN SAMPAI JADI TAJUA TANKER
KEBANGGAN RAYAIK INDONESIA tu.

Tanyato, kurenah Sutan Irwan satalah maliek kapa tanker raksasa di galangan
Hyundai Korea tu, kutiko basidang di gaduang Dewan Nan Tahoromaik indak ado
gauangnyo.
Kini rayaik di Minangkabau pulo kadicubo diago?
Please.....please....., Brother! (maniru gaya si JK -Jero Kuwat- di talk show
Metro-=TV, " Republik BBM" tempo hari)

(Demokrasi..., demo crazy..... vox populi vox Dey... suara rayaiak suaro
hantu?).

Salam rindu dari kami buek Irwan "Padangpanjang" Prayitno.

mm***
-.Sekjen SP-FKPPA
-.Kabidkom FSPPB
-.Jl.Perwira No.4, Telp.021.3815413, Fax.021.3816034, Jakarta 10110.