Batuka baruak jo cigak, maimbuah sikua karo.

Salam

andiko

Pada 1 Juni 2010 14:10, muchwardi muchtar <muchwa...@yahoo.com> menulis:

> Ha ha ha ha......
>
> "Silakan jual koyok. Karano zaman kini memang rayaik badarai alah banyak
> nan palupo. Apo lai paruiknyo nan acok litak tu alun balantak".
>
> Tolong sampaikan salam kami (kawan-kawan si mm) dari dari SPFKPPA/ FSPPB
> buek Sutan Irwan.
> Mudah-2-an wanyo alun lupo ka kami katiko jadi tamu ka kapa tanker
> Pertamina (VLCC 260.000 DWT) nan sadang dibuek di galangan Hyundai, Fusan
> Korea Selatan (Juni 2004).
>
> Ukatu itu kawan-2 kami, Capt Karim Marzuk (asli Batusangka, AIP 1998) nan
> [...]

  • ... Kami Mendengar
    • ... muchwardi muchtar
      • ... Dr.Saafroedin BAHAR
        • ... dasrielnoeha
        • ... Kami Mendengar
          • ... Syafrinal Syarien
            • ... Kami Mendengar
              • ... Rang Dapua
      • ... Syafrinal Syarien
      • ... andi ko
        • ... Kami Mendengar
          • ... Sri Yansen
            • ... Syafrinal Syarien
          • ... muhammad syahreza
            • ... Kami Mendengar
    • ... Ramadhanil pitopang
      • ... Eri Bagindo Rajo
        • ... Roland Y. Mandailiang
          • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
            • ... Ramadhanil pitopang

Kirim email ke