From: "Afdal Zikri Mawardi (Konsultan Pajak MUC, 0811883102)"
<afdalzik...@gmail.com>
To: Milisku Rantau Net <RantauNet@googlegroups.com>
Sent: Tue, June 15, 2010 10:50:12 AM
Subject: Re: [...@ntau-net] Dari Debat Kandidat Gubernur Sumbar

Tarimo kasih atas pandangan Mato dari sanak kami mendengar....

Manuruik ambo ko, memang tapek pertanyaan Angku Datuak Irwan tu...karano dek
nan basangkuian adolah urang nan alah mangalami asam garam dunia pendidikan ko,
dalam praktek (sabagai praktisi pendidikan di Sumbar, maupun dalam ranah
Undang-Undang dan politik, kalau ambo indak salah ingek Angku Datuak Irwan ko
pernah jadi Ketua Komisi Energi dan Migas (Komisi bara yo?) Dan Ketua Komisi
Bidang Pendidikan di DPR RI.

Sahinggo, dengan sagalo pangalaman tu, insya Allah ybs bisa mamacahkan soal ttg
nan gratis2 tu...

Samugo...., ado pandapek lain dari dunsanak?

Afdal,44,jkt
Salam hormat,

Afdal Zikri Mawardi, Ak. BKP
Registered Tax Consultant

MUC Consulting Group | PP Plaza 3 rd Floor Jl. TB Simatupang 57 | Jakarta 13760
Telp: +62 21 8403978 | Fax: +62 21 8403937 |  Mobile: +62 811883102
Web: www.mucglobal.com| http://afdalzikri.wordpress.com/
Email 1: afdalzi...@mucglobal.com | Email 2: afdalzik...@gmail.com
YM/G-Talk ID: afdalzikri Facebook: afdalzi...@gmail.com