Paralu bana koh panguruih kongres mangapik-ngapik kapalo-kapalo harimau ko
pulang ka Kampuang Awak sandiri? Mukasuik Kongres kan ka magecek-ngecek baiyo
batido mambulekkan pimbuluah sasamo awak tantang masalah isi biliak-biliak
Rumah Gadang awak sandiri nan mungkin takalundok?

Salam,
--Nyit Sungut

--- In rantau...@yahoogroups.com, saafroedin.ba...@... wrote:

> Riri, janlah handaknyo sampai baliau indak datang. Kito usahokan sungguah-
> sungguah liwat Ketua DPD dan Mendagri spy baliau bisa hadir.
>
> Baa kok indak bisa juo ? Kito indak bisa mananti lai, karano persiapan alah
> cukuik matang. Baa caronyo ?
> Duo pilihan: 1). Diwakili Wapres, atau 2)  jo tele-conference, saroman nan
> panah tajadi jo acara lain sabalun iko.
>
> Wassalam,
> Powered by Telkomsel BlackBerry®

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.