Sanak Miko (Rang Dapua) yth.
Ambo lai memahami tugas barek nan dipikua moderator, apolai memonitor
perkembangan diskusi nan sangaik aktif di RN ko. Karono itu netiket
diparalukan, supayo ado kontrol di antaro peserta. Dari pangalaman ambo
memoderasi salamo ko, mohon maaf iko hanyo berbagi sajo, kalau ado kasus nan
mulai timbul, dapek dilakukan moderasi pado babarapo pihak sampai ukatu
tertentu, hinggo suasana menjadi kondusif. Atau, kalau ado konten nan mulai
menyinggung, paralu dari moderator mambarikan pelurusan. Jadi iyo fungsi
moderator seharusnyo netral, namun dapek juo memberikan dorongan, pancingan,
hinggo pembatasan, namun indak terjebak dalam konfrontasi atau pencelaan. Nan
susah kalau ado moderator nan berpihak, atau manggunokan pandapat sendiri dan
menyerang pendapat orang lain.
Ambo tidak manuntuit mancabuik tali aki, cubo baco contoh nan ambo sampaikan.
Supayo ado kejelasan terhadap ideologi RN sendiri, bagaimanapun moderator
merepresentasi jiwa suatu milis.
Baitu disampaikan labiah dan kurangnyo.

Wassalam,
-datuk endang