Takana juo pituah nan tuo-tuo:
Sayang dikampuang ditingga-tinggakan (lai dijingok juo)
sayang di anak dilacuik-lacuik-i (lacuik sayang)
lanjutannyo,
bak kecek cik uniang Elly Kasim,
Kok nak tau sayang ka bini, caraikan sampai tigo kali
(hop,.......nak tararau-rarau?)
TGM maningkah pulo
Kok nak marasokan sayang ka kampuang halaman,
marantau sajo ka lua Minang
Bantuak utuh Minang rasonyo akan labiah mudah lo kito caliak kalau kito ado
di lua wilayah
Sabaliaknyo, barangkali agak sulik juo kito malakukan hal nan samo kalau
kito masih barado dalam paruik nagari bundo
Itu cuma agak-agak sajo, bukan raso jo pareso
Eeee eee, lah bantuak kalimaik lagu lo susunan barih e, dima refrain e tu?
nan kalamak di wee je
Wassalam ciek lu
TGM,Bkl,50

mengganti subjeknya.