________________________________
Dari: Madahar (madahar) <mada...@chevron.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Kam, 23 September, 2010 12:23:03
Judul: RE: [...@ntau-net] Re: PARA PENOLAK KKM DITUDUH FASIS

Wa'alaikum salam ww,
Pak Epy, io samakin laweh gulambainyo KKM ko ma yo. Bak kecek urang alun saumua
jaguang, tapi nan iko alun tumbuah tunehnyo lai alah kanai kalasek pulo pak
Gubernur kito dek karano KKM ko. Apo kiro-kiro dek kalasek ko bisa pulo
baujuang
ka ranah Politik ko nantik nyo pak.

Wassalam
Batuduang Ameh (43)