Mamak jo Dunsanak Sapalanta jo rekan roland,

awak masih ingek "aksi mangungsi dak jaleh" akhir desember 2004 tu, karano
waktu
tu awak jg masih kuliah di padang..mangungsi waktu itu dek karano ado isu mama
laurent maramalan bahaso akan tajadi gampo gadang jo tsunami di padang akhir
desember tu, takah aceh yang kejadiannyo juga akhir desember. awak tajago dan
kalua rumah jam 2 malam dek kawan kuliah adiak awak pai mangungsi ka rumah
awak.
karano adoh tamu makonyo kami sakaluarga kalua rumah dan bakuampua di mesjid
sabalah rumah maliek jalan depan rumah alah super panuah dek urang mangungsi.
tetangga awak banyak nan pai mangungsi dulu tu, alah bamalam lo tetangga jo
kawan2 awak di kampus unand samalam ditenda sajo bahkan banyak lo nan mambawo
bayi pai mangungsi
adoh carito lucu dari kawan dulu tu, dia sekeluarga alah mangungsi ka unand
sejak mangrib, pas dia lewat di daerah by pass, ternyata urang dak adoh nan
mangungsi doh. dek dia disebarannyo lo isu ka urang sinan bahaso padang kanai
tsunami, aia alah tibo di alai, urang ampang alah mangungsi sadonyo, urang situ
alah terbirit2 lo pai mangungsi dek isu kawan awak tu..padahal sabananyo kawan
awak tu agak malu dek mereka sajo nan mangungsi jadi nyo dicari nyo kawan
dengan
manyebaran isu..kawan awak tu kini alah maningga dek sakik jantung.
tapi adoh lo efek baiknyo dari isu tu, masajik jadi rami dek urang2 jadi rajin
ka musajik shalat jamaah, tobat sebelum tsunami datang.. plus urang jadi dak
mudah marah atau bacakak dek tsunami ka datang lai.

wasalam
trisna/koto/jkt/28 th