Ambo baru tasintak lalok dinihari tdi dengan nightmare, mimpi buruak
nan manyababkan ambo kaget takajuik gadang Ambo sms kawan nan dalam
mimpi kalau inyo lai sehat. Lamo baru babaleh sms tu, ambo tambah
khawatir., Ambo ulang dan edit, ambo kecekkan ambo ado nightmare --
indak ambo sabuikan inyo manigga.  Alhamdulillah, baliau lai
mambalehnyo manandokan lai indak baa-baa. Dibalehnyo ruponyo sabana
ado kontak nandakek antaro kito. Ambo basyukur kapado Allah
Subhanahuataala. Indak tahu ambo baa mangko ambo bamimpi nan
mengerikan baitu mengagekan.ambo.

Ruponyo barito iko nan baredar.

Barangkali itulah sababnyo kapatang dalam manjawab "Tanyo Ciek"
tantang psikologist dari Renny, ambo mangatangahkan paralunyo social
psychologists nan banyak  untuak Urang Awak. Iko nan talengah ...
Kalau di Rantau kami, masyarakat nan mangalami dapek trauma ko, lah
bakarubuangan psychologists aktif kuliliang manolong ...

Salam,
--MakaNgah
Sjamsir Sjarif