Pak Saaf dan Ajo Duta dan dunsanak palanta kasadonyo ,

Tarimo kasih ateh kepercayaan Ajo Duta dan Pak Saff,meminta dinda untuk
tetap duduak dalam kepengurusan MAPPAS, dinda hanyolah hamba biaso nan indak
memiliki keisitimewaan apapun, ambo tagolong urang baru mulai ikuik
organisasi  baminang - minang  tahun 2007 melalui MAPPAS, kebetulan dunia
dinda di Pariwisata dan hobby traveling , jadi katiko ado dibentuk MAPPAS
dinda tanpa ciek ,duo, tigo langsung bagabuang....YESS !!!

Dinda berusaho mengabdi untuk Ranah Tacinto SUMBAR dan tidak ingin SESUMBAR
ateh nan Dinda karajokan salamo ko , bialah galangang rami nan manilai ,
baru segitu kemampuan dinda ....semua dilakukan semato - mato hanyo dek
karano kecintaan tahadok Ranah seperti hal nyo sanak - sanak lain , dinda
malu jo urang di luar Sumatra seperti Johannas Backir the Minang Lovers nan
lainnyo, Dinda bertekad kalau untuk Ranah indak ado kato Letih ....

Seiring berjalannya wakatu salamo 3 tahun, belum banyak kiprah yang
dilakukan MAPPAS dan masih  sebagai pengekor sajo ( pinjam istilah sanak
Syaf Al )  sebagai Organisasi Sosial non profit  nan bakarjo katiko ado
wakatu nan tersisa dan berlabiah 'pitih' saketek utk ongkos dari mencari
sesuap nasi di rantau utk menghidupi keluarga...dan tidak dapat di pungkiri
sanak - sanak nan duduak di kepengurusan tidak akan bisa konsisten
sepenuhnya utk MAPPAS,dek karano indak digaji oleh siapapun. jadi tidak bisa
kita salahkan mereka utk tidak aktif dan konsisten...

Dinda , tidak ingin MAPPAS seperti PSSI yang kisruh , Beri kesempatan yang
muda, jangan semua diambil alih . Demi kemajuan Pariwisata SUMBAR melalui
pemikiran-pemikiran handal, Dinda bapikia kiniko saat nan tapek dinda undur
diri melepas MAPPAS demi kebangkitan Pariwisata Ranah Tacinto, banyak nan
memiliki Potensi luar biaso seperti Kanda FIRDAUS HB , Kanda NOFRINS...indak
usah disabuik semua Dunsanak tahu apo kiprah beliau - beliau nan alah di
karajokan salamo ko.....

Harapan Dinda siapapun yang duduak dalam kepengurusan hendaknya kosisten
indak menyalahgunakan MAPPAS sebagai lumbuang mencari nafkah, meninggalkan
rasa kepentingan pribadi dan tidak menghiraukan kemajuan Pariwisata Sumbar
itu sendiri.

Jadikanlah MAPPAS Organisasi nan mampu memberikan kontribusi dalam
Pariwisata SUMBAR dan tidak hanya SESUMBAR , mari duduak baselo di lapiak
nan samo , Dibarih nan samo ...! Duduak samo randah, tagak samo tinggi.
Supayo bergulir terus, kalau nan ciek sadang kandua, nan lain ambil alih
dulu.....

Semoga MAPPAS bisa tampil sebagai Organisasi yang bisa dibanggakan , yg
terikat dalam Visi/Misi,AD/ART,Atribut dan program kerja serta memiliki
Infrastruktur yang jelas dan bisa menjadi katalisator dalam memperjuangkan
program kerja yg memihak bagi Perkembangan Pariwsata SeSumbar ........
Demikian Ajo , .... sagitu sen lah dulu. Banyak karajo nan manunggu ko
mah... Talabiah takurang, mohon maaf. Sekali lagi tarimo kasih utk dunsanak
kasadonyo...

Salam,
Dinda Cahayo Mato / Nuraini
Bangga jadi ughang Piaman ....