Manyalo snek dunsanak pak Sjamsir Alam.Apo iyo Gunawan Muhammad urang
awak atau barasa dari Sumatra Barat?.Nan Ambo tahu  baliau tu dunsanak
kanduang dek dr Kartono Muhammad.yang parnah jadi katua IDI (Ikatan
Dokter Indonesia ) bagantain jo dr Azrul Azwar Mph thn 80 an.Bukankah
baliau tu urang Pekalongan.Ma'af kalau Ambo salah.
Wassalam.Hilman Mahyuddin. 68  suku koto nagari Rao rao.