Iko tampak lo video urang manabiah ayam jo pisau di tangan; banyak lo urang
manonton. Ibo awak, MakNgah bialah malengah
http://www.youtube.com/watch?v=SsCq_YNCeOA

Iko video urang mandabiah jawi jo masin.

http://www.youtube.com/watch?v=e2RLR3rjRI0&feature=related

Mungkin caro mandabiah jawi samacam ko nan jadi sumber carito garah nan
dibanggakan urang Australia ka Presiden Soekarno sisuak?
"Masuk sapi keluar daging."
Sadangkan kabano Sukarno manjawab baliak jo garah kida nan jadi terkenal, antah
iyo antah indak:
"Oh, di negara saya, ... " [garah tu indak ditulih di siko, lah jadi garah kudo
umum]

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif