Sanak Palanta RN nan ambo hormati.

Tatagun juo ambo mambaco berita2 terkait dengan parawisata di ranah minang
awakko.

Dek karano alah ado *"peluang, keunggulan, kelemahan & tantangan" (SWOT)
pariwisata di Sumbar *nan didapek oleh berita PadEk, timbua dipikiran ambo
sia nan akan mambuek dan mangarajokan program lanjutan berdasarkan SWOT itu.

Kalau SWOT itu dijadikan "TOWS" berdasarkan teori Michael Porter mako akan
dapek dibuek program2 internal untuak memperbaiki kondisi terkini terkait
dengan "Kelemahan" dan "Tantangan" sekitar Parawisata iko.

Selanjutnyo kalau masiah ado daya dan sarana baru melangkah kamuko jo
program2 masa depan berdasarkan kondisi external yaitu "Peluang" berbasiskan
"Kekuatan" atau keunggulan Parawisata ranah minang.

Kasadoalahe itu dinamokan Business Model dari Parawisata Minagkabau.

Kalau alah manyabuikkan Business Model, mako nan bisa mangalola tantu urang2
yang punyo Business Mind Set. Mind-set itu berlandaskan ABS-SBK tantu akan
manjadikan parawisata ranah minag awakko akan manjadi berkibar dimaso nan
akan datang.

Mudah2an masukan nan saketekko kalau paralu bisa dipagadang dengan melakukan
"workshop" khusus untuk stakeholders parawisata minang salamo maksimum 2
hari untuk mambuek program2 nan ambo sabuikkan itu. Insya Allah

Salam, Darwin Chalidi, 62, Tangerang Selatan sadang manunggu siang dipagi
Jum'at nan berkah iko.