Di ambo Parak Tingga ko lah dikenal wakatu ambo masih baumua 8 tahun, 1943.
Kami pai baralek ka Sianok, maminteh jalan ketek mandaki Ngarai ka ateh. Suatu
kenangan nan indah di maso ketek;  mungkin suatu praktek mandaki-daki bukik di
kemudian hari katu dewasa.

Tapi sayang nostaligia ko takucak, baa mangko dalam Sejaarah Nagari Sianok ko
indak di sabuik-sabuik dimaa bana lokasi Parak Tingga tu? Iyo taibo hati awak

Pado hal mandanga lagu dan nostaliga nan banyak dari pancintonyo, Lokasi dan
Lingkungan Parak Tingga tu lah dapek jadi obyek turih, kalau Urang Sianok
namuah mangalolanyo.

http://www.sianok.com/2010/09/sejarah-nagari-sianok-vi-suku-dan.html

Salam,
--MakNgah