Jadi, kalau mantunm kini awak lah maimport sagalo rotan tamasuak kurisi maleh
atau kurisi goyang-goyang rotan untuszk basanang-sangan urang kayo-kayo, dari
nagari Cino? Apo bedanyo jo komplain bangso awak maso saisuak nan bahaso
bahan-bahan mentah nagari awak dobondong kolonial ka nagarinyo, sudah tu awak
bali hasil olahannyo?

Batambah cadiak ko awak sudah mardaheka atau batambah andia? Apo awak maaih
maimpor mambali punjaik ataupun tusuk gigi dari batuang dari Rang Cino? Sudah
tu galak-galak sengeng lah awak mancucuak cick gigi kalua lapau mamanggakkan
nan bahaso awak lah kanyang makan gulai cancang di Lapau ...

-- Niyak Sunguik