Pak Asmi

ya betul ..penjelasan Sri Yansen cukup memadai buat informasi bagi Bapak
sabananyo kalau awak googling di dunia maya ko Pak..cukuik langkok dan
baragam informasi seputar Tenggarong nan marupokan ibu Kota Kabupaten
Kutai Kartanegara sarato seputar berita Jembatan ko runtuah

sebagai tambahan nan Pak Asmi lewati tu pai ka Bontang jiko dari
Balikpapan jalan darat nan dilewati tu jembatan Mahakam I sebagai urat
nadi transportasi penghubung Samarinda Seberang dengan Samarinda pusat
kota dan pemerintahan, jembatan ko melintang sungai Mahakam dengan
empat tiang beton penyangga (bukan jembatan gantung jo kabel baja nan
runtuah di Tenggarong tu)

Wass-Jepe