Ha ha bisa  bangkrut Ulando ko mah. cari taruih.

________________________________
Dari: Dr Saafroedin Bahar <saafroedin.ba...@rantaunet.org>
Kepada: Rantau Net Rantau Net <rantaunet@googlegroups.com>
Dikirim: Senin, 2 Januari 2012 17:17
Judul: Re: [R@ntau-Net] Inventarisasi korban kejahatan perang Belanda di
Sumatera Barat, 1945-1949.

Sanak Taufiq, ambo alah manghubungi pak Abdul Samad, pengurus Angkatan 45
Sumatera Barat di Bukik Tinggi, utk jadi janang mandaftar korban kejahatan
parang Balando dlm agresi pertamo jo kaduo. Salain tu ambo alah manghubungkan
bung Batara Hutagalung jo Mayor Pur Alwin Nurdin dari Legiun Veteran RI nan
pernah berjuang di Aceh dan Sumatra Utara.
Wassalam,
SB.
Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.