Ajo

Batua nan ajo sabuik ko. Integrasi sosial sadang berlangsung taruih
karena prilaku elit. Integrasi sosial iko selalu dianggap angin lalu
dan kalaupun serius dihadapi jo pendekatan keamanan sahinggo rakyaik
semakin anti pati. Kutiko itu terjadi, mako akan lahir vigilante-
vigilante dalam masyarakat yang menegakkan hukum sesuai jo apo nan
inyo pikia.

Salam

andiko