mihai wrote:

>Pai daca rds permite publicarea ei, cred ca multa lume ar fi interesata
>de acea lista.

Hahaha... permite!?!
Da' ce impresie iti faci tu, ca ar fi cine stie ce informatie
confidentiala? Daca ai avea rabdare si nervi de fier, ai putea
reconstitui informatia din whois-ul de la RIPE.

Totusi, gindindu-ma mai bine, solutia nu ar fi din cele mai fericite.
Daca o anumita retea ar avea iesire prin Astral si RDS, atunci nu ar
aparea in lista care as exporta-o.

-- File: signature.asc
-- Desc: OpenPGP digital signature

---