On Tue, 18 Oct 2005 02:30:22 +0300
Mihai Voica <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Fac grafice cu rrd pt interfete ethX
> Baza de date rrd o fac de tip COUNTER si iau date din /proc/net/dev
> Problema mea e ca din cand in cand (cam o data pe saptamana) imi apar
> niste aberatii de genul ca am trafic de ordinul Tbytes/s
> (terabytes ???).

[...]

revin cu detalii interesante:

Eu citesc din /proc/net/dev si bytes dar si packets si fac grafice pe
baza ambeleor informatii. Faza ciudata e ca se intampla sa zicem ca
la ora cutare pe graficul cu bytes/s sa am un spike de 7 terabytes/s dar
pe graficul cu packets/s sa fie totul ok. Si viceversa: pe graficul cu
packets/s sa apara un spike neverosimil, iar pe cel cu bytes sa fie
totul ok.

Datele din /proc/net/dev le culeg cam in halul asta: Dau un grep dupa
linia cu interfata dorita si apoi pe linia respectiva dau un cut ca sa
selectez field dorit. E oare posibil ca in /proc/net/dev sa mai apara
temporar vre-un field sau ceva care sa imi zapaceasca scriptul cu care
citesc datele ?

--
Mihai Voica