Diana Cionoiu <[EMAIL PROTECTED]> scria la data de 14 Decembrie 2005:
> Salut,
>
> Toate programele care au nevoie de compatibilitate se schimba mai des de 6
> luni. Gandeste-te la GAIM si alte chestii similare.

    Scuze, dar asta e bullshit.  Toate versiunile oficiale ale Postfix,
inclusiv 1.0 pl08 aparuta in februarie 2001, sunt _inca_ suportate.  Iar
din februarie 2001 a cam curs ceva apa pe Dambovita si noi features au
fost adaugate aproape saptamanal (vezi RELEASE_NOTES).

    Intr-un proiect serios versiunile declarate stabile sunt suportate
cel putin cativa ani, iar caile de upgrade _si_ de downgrade sunt
documentate in detaliu.  Schimbarile incompatibile in interfata cu
utilizatorul sunt anuntate cu cel putin un an inainte.  Timp de un an
functioneaza ambele variante; timp de inca un an varianta veche scrie
warning-uri dar continua sa functioneze; de-abia dupa asta e eliminata.
In acelasi regim intra si interfata cu alte programe.  In plus aceasta e
documentata de-abia in momentul in care este stabila, iar din momentul
in care a fost documentata nu se mai poate schimba.  Evident, as putea
continua.

    Disclaimer: am participat la proiectul Postfix de la inceput, si
l-am parasit in urma cu un an.

    Salutari,

    Liviu Daia

--