Silviu Marin-Caea scria la data de 17 Ianuarie 2006:

> Am impresia ca vrei musai sa fie complicat.

    De unde stii cat de simplu sau de complicat e ce vreu eu sa fac?

> Simplu este sa-l lasi pe el sa distribuie IRQ-urile.  Face o treaba
> buna.

    N-am negat asta.  Insa in felul asta nu invat nimic.

> Ce vrei sa obtii in urma stiintei despre acest subiect?  Sa mearga mai
> repede?  Hmm, succes :-)

    Vreau sa inteleg care sunt butoanele pe care pot sa apas, ce isi
propune sa faca fiecare, si care ar fi incantatiile potrivite pentru
cateva scenarii pe care le am in minte.  As mai vrea sa-mi fac o idee
despre logica din spatele faptului ca aceste butoane isi propun sa faca
ce fac si nu altceva, si despre cum se compara situatia de sub Linux cu
cea de sub alte sisteme.  Mai am si alte scopuri murdare si ascunse, ;-)
dar pe astea le voi trece sub tacere.

> Sau vrei sa stii pentru tine?
>
> http://www.spoonix.org/blog/?page_id=678
> http://www.intel.com/cd/ids/developer/asmo-na/eng/188935.htm?prn=Y

Cristian Mitrana scria la data de 17 Ianuarie 2006:
>   Banuiesc ca ceea ce te intereseaza este :
>    http://www.linuxjournal.com/article/6799

    Ok, multumesc.

    Sa inteleg deci ca (1) singurul lucru specific unui procesor dual
core care ar putea sa-mi fie vreodata util este povestea despre IRQ
affinity, si (2) nu exista o documentatie "oficiala" despre asta?

    In particular, nimic despre setarile din BIOS, despre optiunile
GCC, despre distributiile pe 64 biti nu e diferit fata de single core /
32 biti?  Am ajuns la o varsta la care am maturitatea sa inteleg ca nu
exista un buton cu starile "fast" si "slow" (cine ar folosi "slow"?),
dar cum spuneam, nu asta am intrebat.

    Salutari,

    Liviu Daia

--