On 1/18/06, Cipri <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> salutare     squid pe fedora 4 sau slackware 10

Domnul pomenit mai sus nu este inscris pe lista asta

>     am un ISP  intrebarea este: Cum pun si al doilea ISP pe aceeasi masina
> (daca se  poate in squid)?     mersi         p.s. daca are careva un
> .conf.....ar fi mai clar sau cel putin partea   cu 2 ISP

Daca zici ca esti patron de ISP, probabil ar trebui sa ai mai multe
masini in ograda, pentru redundanta.

Nu sunt eu ala care sa arunce primul cu piatra de obicei, dar asteptam
un oarecare efort macar in formularea unei intrebari, ca sa nu mai
vorbim de cautatul unui raspuns.

Hint1:
http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Cum_se_pun_%C3%AEntreb%C4%83ri_%C3%AEn_mod_inteligent

Hint2: http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html