Vali Dragnuta wrote:

Aceasta minunata baza de date ce este ?
Nu inteleg cum se tin pe server bazele de date, pentru ca :

Poate fi ori "the foxpro and access way" adica pui fisierele
pe un fileserver de unde le acceseaza toti
sau
folosint un sistem de gestiune a bazelor de
date cu adevarat multiuser si la care clientii
se conecteaza printr-un protocol distinct ?
Exista vreo bucata de cod winmentor care
ruleaza pe linuxul tau si  care sa verifice prezenta
acelei chei hardware ? Pentru ca eu asta nu inteleg,
prezenta cheii hardware pe un server care nu serveste
decit fisiere.Inteleg ca acea cheie sa fie pe statiile
client, sau chiar pe un server care ruleaza ceva
cod winmentor si care verifica acea cheie ... dar
(cu toate ca nu ai spus asta explicit) din formularea
ta (fileserver samba care tine baze de date pentru winment)
eu nu am inteles decit ca acele "baze de date" sint niste
fisiere gen mdb sau dbf accesate la gramada de clienti
printr-un network filesystem oarecare.
Incearca sa scoti cheia aia si vezi ce se intimpla...
Mentorul va permite doar cateva operatii si va afisa "versiune demo".
Eu am preferat sa am pe samba baza de date si hasp-ul (cel pe care il am eu este pe LPT) sa il pun pe o alta statie cu Win(de fapt nu stiam ca exista License Manager si pt linux), dezavantajul fiind ca acel calc trebuie sa fie in permanenta pornit. Cheia hasp cu pricina este "serialul winmentor", ea da accesul la modulele pe care le-ai cumparat(salarii,productie,etc), verifica ca nr de statii care acceseaza baza de date sa nu fie mai mare decat nr de licente cumparate.