Viteza aia e rata de transfer intr-un anumit interval (biti_traficati/secunda). Cu cit intervalul ales e mai mic cu atit poti sustine mai cu tarie ca aia e o rata instantanee de transfer. In viata reala insa nu putem lucra cu instantanee super instantanee, drept urmare mergem pe ideea mediilor pe intervale.

vezi de ce sunt bune transmisiile sincrone de date?

de timp. dar eu nu sunt convins ca functia F (care o implementezi cu un snmpget pe modem de cablu sau cu o comanda pe cmts sau pe shaper) imi va intoarce o valoare reala, mai ales ca pot sa prind apeluri de F ce prinde transmisia la mijlocul pachetului.

Pentru un numar suficient de mare de intervale abarerea aia va tinde ideal spre 0, ea fiind cind negativa cind pozitiva. Ma rog, la

s/tinde/cu altceva/
"altceva", eventual ca din definita aritmetica a probabilitatii

treaba asta cu snmpget pe care voia s-o faca cel ce a lansat threadul e posibil sa obtina numai un anume tip de abateri (doar pozitive) pentru ca el desi a setat intervalul la o secunda nu s-a chinuit niciodata, sau cel putin nu initial, sa vada cit e el de fapt real (latenta retelei si timpul de executie al lui snmpget jucind un rol important aici, pentru ca intervalul e mic).

si in plus, care e momentul evaluarii timestamp-ului relativ la apelul de snmpget. adica ce ziceam eu de functia F

ps: inca nu am beut berea si nici nu m-am uitat pe gugle cu privire la subiect.

 Nu te mai uita, considera-l inchis, sau macar pina vineri (adica miine).

ciuciu, am inceput-o de 1 sfert de ora :D

t.