Ovidiu Constantin wrote:
In primul rand va zic de la inceput ca experienta mea cu voip se
limiteaza la a fi folosit de 2-3 ori skype.

Am asa:
- 2 linii telefonice de la RDS
- 1 linie de le romtelecom
- 3 telefoane IP pe care n-as vrea sa le las sa stea degeaba.

Ce m-am gandit singur a fost sa iau o placuta sau un device in care sa
infig cele linii analogice si sa instalez pe o masina un asterisk si
sa-mi folosesc telefoanele. Evident, trebuie sa ies prin linia care ma
avantajeaza mai mult, dar asta deja tine de setari avansate :).

Gata, aici m-am blocat :) Ce imi recomandati in materie de hardware?

un computer cu asterix si ceva placi pentru liniile externe

placi clone digium pe la 10-20 usd - ebay- ( cam proaste cica ) si digium originale pe la 150 euro (germania)

cu 2 placi din astea iti faci un pbx in toate regula , cu centralista telefonica , ivr si tot ce vrea muschiu tau.